категорії: новина

вистава театру-студії "МІСТ"

теґи: Києво-Могилянський театральний центр «Пасіка», Культурний центр видавництва "Смолоскип", театр-студія "МІСТ", театральна афіша, театральні вистави

 

У приміщенні Києво –Могилянського театрального   центру "Пасіка"

 Іллінська 9
м. «Контрактова площа»

 

 19 грудня (нд)

 

В. Гомбрович

 "Івонна – принцеса Бургундії"
 трагіфарс

 Початок вистави 0 16-00

 Вартість квитків  25 грн.

 

 

 

Постановка Ю. Гасиліної.

   Композитор – Лілія Юрчук

Декорації – Дмитро Левенко

КостюмиЛ. Кокуріна

 

Ролі виконують: 

Івонна – Наталя Ковреїна

Принц Пилип –  Максим Титаренко

Король Ігнацій – Денис Щербак

Королева Маргарита – Галина Пекна

Камергер – Дмитро Левенко

Друзі принца:

Кирил – Кирил Гоз

Кипріян – Олег Руденко, Володимир Трач

Іза – Уляна Ліб, Євгенія Чепурна

Тітки Івонни:

1-ша тітка – Ольга Несвєтайлова, Наталя Коротаєва

2-га тітка – Євгенія Чепурна

3-тя тітка – ЛюдмилаТравеннікова

4-та тітка – Лілія Кокуріна

Дами:

1-ша Дама- ЛюдмилаТравеннікова

2-га Дама – Лілія Кокуріна

3-тя Дама – Ольга Несвєтайлова, Наталя Коротаєва

 Валентин – Валентина Чертовська, Олена Балагура

 

    Існують п’єси, які унаслідок певної парадоксальності, абсурдності та загадковості викликають стійкий професійний інтерес у театральних режисерів. «Івонна – принцеса Бургундська» – саме така п’єса. Перекладена 16 мовами, вона входить до репертуару багатьох театрів світу. П’єса була написана у 1938 році поляком Вітольдом Гомбровичем, який згодом став одним з найзнаменитіших письменників-авангардистів ХХ ст.

Дія відбувається при деякому королівському дворі, який автор називає «Бургундським». Юний принц Пилип заручається з дивною, болісно мовчазною дівчиною Івонною, щоб у такий спосіб довести свою внутрішню свободу та незалежність як від думок суспільства, так і від власних почуттів. Ця ситуація погрожує зруйнувати попередні норми життя та підняти на поверхню те, що сором’язливо приховувалось в потаємних куточках людської душі. Королівське оточення намагається пристосуватися до нових правил, але зрештою всі, разом із принцем,який вражений тим, що його внутрішню свободу обмежують тепер стосунки з Івонною, вирішують усунути невільну винуватицю порушення звичного порядку. Це вдається зробити після того, як двір повертається до попередніх стереотипів.