вистава театру-студії "МІСТ" "Івонна - принцеса Бургундії" за п'єсою В. Гомбровича
Закінчення: 22.05.2011 18:00
Місце: Києво-Могилянський театральний центр «Пасіка»
Адреса: Київ,Іллінська 9 М "Контрактова площа"
Предмет події: Кількість відвідувачів: 0
Вітольд Гомбрович
«Івонна – принцеса Бургундії»
(трагіфарс).
Постановка Ю. Гасиліної.
Композитор – Лілія Юрчук
Декорації – Дмитро Левенко
Костюми – Л. Кокуріна
Ролі виконують:
Івонна – Наталя Ковреїна
Принц Пилип – Максим Титаренко
Король Ігнацій – Денис Щербак
Королева Маргарита – Галина Пекна
Камергер – Дмитро Левенко
Друзі принца:
Кирил – Кирил Гоз
Кипріян – Олег Руденко, Володимир Трач
Іза – Уляна Ліб, Євгенія Чепурна
Тітки Івонни:
1-ша тітка – Ольга Несвєтайлова, Наталя Коротаєва
2-га тітка – Євгенія Чепурна
3-тя тітка – ЛюдмилаТравеннікова
4-та тітка – Лілія Кокуріна
Дами:
1-ша Дама- ЛюдмилаТравеннікова
2-га Дама – Лілія Кокуріна
3-тя Дама – Ольга Несвєтайлова, Наталя Коротаєва
Валентин – Олена Балагура, Валентина Чертовська
Існують п’єси, які унаслідок певної парадоксальності, абсурдності та загадковості викликають стійкий професійний інтерес у театральних режисерів. «Івонна – принцеса Бургундська» – саме така п’єса. Перекладена 16 мовами, вона входить до репертуару багатьох театрів світу. П’єса була написана у 1938 році поляком Вітольдом Гомбровичем, який згодом став одним з найзнаменитіших письменників-авангардистів ХХ ст.
Дія відбувається при деякому королівському дворі, який автор називає «Бургундським». Юний принц Пилип заручається з дивною, болісно мовчазною дівчиною Івонною, щоб у такий спосіб довести свою внутрішню свободу та незалежність як від думок суспільства, так і від власних почуттів. Ця ситуація погрожує зруйнувати попередні норми життя та підняти на поверхню те, що сором’язливо приховувалось в потаємних куточках людської душі. Королівське оточення намагається пристосуватися до нових правил, але зрештою всі, разом із принцем,який вражений тим, що його внутрішню свободу обмежують тепер стосунки з Івонною, вирішують усунути невільну винуватицю порушення звичного порядку. Це вдається зробити після того, як двір повертається до попередніх стереотипів.